Dlaczego warto kupić zabudowany bus a nie tradycyjny kamper?
Turystyka kamperowa niesie ze sobą przede wszystkim smak wolności – wsiadasz i jedziesz przed siebie kiedy chcesz i gdzie Cię oczy poniosą. Tradycyjne kampery mają kilka wad, które powodują istotne ograniczenia:
Nie można nimi parkować w miastach. Najczęściej kierowane są na specjalne parkingi albo kempingi poza granicami miast. Dlatego każdy użytkownik kampera wiezie z tyłu rowery albo skuter. W ten sposób dostaje się do centrum i zwiedza okolicę. Trochę to niewygodne.
Tradycyjne kampery są też na ogół wolne i ociężałe. Służą do tego aby zajechać, rozstawić się i wrócić. Poza sezonem są raczej nieużyteczne. Nie bardzo wyobrażam sobie aby można było nimi pojechać w ciągu roku np. do miasta, na zakupy czy do pracy.
Proponujemy inne rozwiązanie:
zabudowę busów osobowych na kampery! Ma ono kilka zalet, którymi przewyższa normalne kampery i przyczepy kempingowe. Oto one:
- Nasze kampery z zewnątrz wyglądają jak normalne mikrobusy osobowe z przyciemnianymi szybami i posiadają ich wszystkie zalety użytkowe.
- Mogą wjeżdżać i parkować wszędzie w miastach (normalne kampery i przyczepy są kierowane na specjalne parkingi poza miastami).
- Na kempingach buskampery mogą stać samodzielnie lub z dostawianym pawilonem, który w razie potrzeby można zostawić na miejscu, a autem zwiedzać okolicę.
- Są szybkie i wygodne, a także zużywają niewiele paliwa (ok 8l/100 ON).
- Dzięki swoim wymiarom utrzymują się w przedziale niskich opłat auta osobowego na autostradach, promach itd.
- Montowane wygodne, obracane fotele pozwalają pokonywać nimi bez wysiłku duże odległości.
- Auto służy cały rok! Latem do podróżowania po Europie, a także uroczych wekendów poza domem.
- Po sezonie doskonale sprawuje się jako drugi samochód użytkowy w rodzinie.
Jakie auto warto kupić do zabudowy na BusKamper?
Każdy bus można zabudować tak, by powstał z niego mały kamper czyli BusKamper. Nie na każdym busie się to jednak opłaca. Warto wybrać takie auto, które jest:
-
-
- Popularne, a co za tym idzie niedrogie w serwisowaniu.
BusKamper „Nature” 2016 - Zabudowane oryginalnie tak, aby nie trzeba było przerabiać wszystkiego od początku. Najlepsze jest auto przeznaczone do przewozu osób, z w miarę mocnym silnikiem oraz sprawną klimatyzacją. Takim samochodem można później z przyjemnością połykać kilometry zagranicznych wojaży.
- Powinno mieć homologację EURO 4 lub wyższą. Coraz więcej miast tworzy zielone strefy, do których wjeżdżać mogą tylko pojazdy spełniające określone standardy spalinowe. Zobacz stronę dotyczącą plakietek ekologicznych w Niemczech.
- Warto aby miało otwierane boczne okienka, oraz tylne dzielone drzwi – („skrzydełka”) – ułatwiają one wysiadanie na ciasnych parkingach, a takze dostęp do części bagażowej z tyłu.
- Obecnie zajmujemy sie głównie zabudową aut z grupy Vivaro,Trafic,Primastar. Uważamy, że jest to uniwersalne auto za rozsądne pieniądze. Zabudowa wersji osobowej L2H1 jest najlepszym rozwiazaniem. To optymalny samochód na budowę dwuosobowego BusKampera.
- Popularne, a co za tym idzie niedrogie w serwisowaniu.
-
Zobacz dalsze informacje w dziale NASZA OFERTA Zabudowa Traffic, Vivaro, Primastar